Monday, February 23, 2009

Anas dan Stroller...

Alhamdulillah ...

Setelah penat mendukung Anas yang berat telah mencapai 7.1kg, Abi dan Ibu telah membelikan Anas stroller jenama LATIDO .Harga hampir RM300.00..


Senang lepas ni Abi dan Ibu nak bawa Anas jalan-jalan. Nak masuk tempat-tempat yang berlorong pun senang. Abi dan Ibu harap stroller ni dapatla digunakan hingga Anas besar dan digunakan untuk adik Anas pula.

2 comments:

  1. Just to share..... kedudukan stroller ni amat rendah dan sangat hampir dengan jalanraya atau tanah. Ramai baby atau kanak-kanak kecil yang diletakkan/disorong gunakan stroller begini (parents tidak mahu dukung mereka masa shopping) lebih terdedah kepada penyakit asma kerana habuk dan bendahalus akan menerpa mereka semasa disorong. Kalau ada pilihan beli stroller yang mengadap ibu/bapa bukan membelakangkan. Atau stroller yang boleh diadjust ketinggiannya supaya tidak terlalu rendah ke aras jalan/tanah.

    ReplyDelete
  2. Thanks Uchu for the info. Luckily stroller yang dibeli tu boleh diadjust pemegangnya. So kami boleh tolak Anas either dari depan atau belakang. kalau bab dust, tu yang menakutkan sebab tak nampak. InsyaALLAH kami akan pastikan Anas tak dibawa selain dari supermarket yang tertutup.

    ReplyDelete